ERP Verzióváltók Klubja: egy komoly dilemma feloldásában segítünk

Szerző: NOREX ERP Közzétéve:

A hazai top 400 cégnek van egy közös problémája: a nagy cégek az éves költségvetések összeállítása során gyakran csak az azonnali, kézzelfoghatóbb beruházásokra, például új termékcsaládokra, logisztikai fejlesztésekre gondolnak, amelyek biztosnak tűnő eredményeket hoznak. Amíg nincsenek igazi fájdalompontok a meglevő, elavult ügyviteli rendszerek használata kapcsán, nem lépnek.

Azonban a nagy gyártók, mint az SAP, a Microsoft  vagy az IFS a verziótámogatások lezárásával nyomást tudnak gyakorolni a felhasználókra. Komoly fejtörést és problémát okoz, hogy a régi SAP verziókra pl. 2027-ig adnak ki frissítéseket, a Microsoft a régi Dynamics NAV rendszereire pedig 2023. végéig. Ez azt jelenti, hogy a gyártó eddig az időpontig azon ügyfeleinek, akik fizetik a szoftver karbantartást, elérhetővé teszi a törvényi követést és az új funkciókat is. Ezt követően azonban nem. Ilyenkor jön a kérdés: megtartsam a régi verziót (ismerve a kockázatokat), egy verzióváltási projektet indítsak, vagy vezessek be valami új rendszert. És persze az időzítés is fontos tényező.

Ennek a dilemmának a feloldásában segítünk az ERP Verzióváltók Klubjával, ahova elsősorban közép- és nagyvállalatok szakmai vezetőit várjuk. Számukra ebben az üzleti csoportban az SAP, Microsoft Navision és Axapta, illetve IFS Applications verzióváltási vagy új ERP bevezetés kérdéskörében segítünk.

Szenior tanácsadó kollégáink átlagosan 20 évet meghaladó tapasztalatokkal rendelkeznek, minimum 50 projektben vettek részt, átlagosan 10 különböző ERP rendszerrel – az elmúlt években számos cégnek segítettek már a fenti dilemma hatékony és sikeres feloldásában.

Kiemelt témáink:

  • Hogyan kezdj neki az ERP projekt verzióváltási projekt előkészítésének? És főként: mikor?
  • Hogyan vond be az üzleti felhasználókat? Kikből álljon a projektcsapat? Kinek mi lesz a feladata?
  • Hogyan gyűjtsd össze a  jelenlegi folyamatokat? Egyáltalán, mely folyamatokat érdemes ERP rendszerbe terelni?
  • Hogyan priorizáld a követelményeket? Standardizáld a folyamatokat vagy inkább kérj egyedi fejlesztést?
  • Érdemes-e felhő alapú megoldásban gondolkodni? Te üzemeltesd a rendszeredet vagy hostoltass inkább?
  • Milyen módszerrel tendereztess?
  • Érdemes-e más ERP rendszereket is megvizsgálnod?
  • Mi az a koncepcionális fázis? Mire jó?
  • Hogyan szerződj le biztonságosan a szoftverszállítóval? 
  • Sikeres bevezetést levezényelt cégvezetők előadásai
  • Szoftvergyártó cégek prezentációja sikeres bevezetésekről.

A csoportba az éves tagdíj megfizetésével lehet csatlakozni. A Silver tagsággal a 6 alkalmas találkozókon lehet részt venni, melynek éves díja: 600.000 Ft + ÁFA.

Gold tagsággal ezen felül 4 órányi személyes konzultációs lehetőség is jár, ennek éves díja, mely előre fizetendő: 800.000 Ft + ÁFA

A csatlakozáshoz kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot!


0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Avatár helyőrzője

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük