Az ERP bevezetés egyik legkockázatosabb humán eleme: az ügyfél oldali projektvezető

Szerző: NOREX ERP Közzétéve:

Néhány éve egyik ügyfél – aki a cégcsoport tulajdonosa is egyben – azt mondta a saját ERP teamjének, hogy szerinte legalább 70 %-ban rajtuk múlik a projekt sikere. Ez láthatóan nem tetszett a csapatnak, de azóta is minden projektnyitó értekezleten elmondjuk ezt, újra és újra.

A sikertelen projektek jelentős részét az ügyfél oldali gyenge/hibás projektmenedzsment, vagy a belső ellenállás buktatja meg. Fontos, hogy ezt tudjuk, és legyünk rá felkészülve. 

A legtöbb kutatási tanulmány szerint a digitális transzformációs projektek egyik leggyakoribb problémája (60-70 %-ban, kutatástól függően) az emberek és a változáskezelési kérdések, nem pedig a szoftverek vagy technikai problémák.

Ezek megelőzéséhez a kulcs pedig az ügyfél oldali professzionális projekt menedzsment. Nagyon adja magát, főleg középvállalati körben, hogy az informatikai vezető legyen az ERP projekt vezetője is, de ez gyakran nem jó ötlet.

A teljes cikkért, kattintson ide!

Forrás: Computerworld

NOREX ERP
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.