Megújultunk: megérkezett a NOREX ERP!

Szerző: NOREX ERP Közzétéve:

Év vége felé közeledve gyakran tapasztalható, hogy felgyorsulnak az események, lezárunk folyamatokat, összegzünk és sokszor változások eszkalálódnak az életünkben. Nálunk a megújulás ideje érkezett el: bemutatjuk a NOREX ERP-t!

Fontos időszakon vagyunk túl. 7 év után újragondoltuk a brandünket és arculatot váltottunk. Novembertől NOREX ERP néven folytatjuk tevékenységünket, ami azonban változatlan maradt.

NOREX ERP-ként továbbra is vállalati informatikai és üzletviteli tanácsadással, integrált vállalatirányítási szoftverekkel (ERP), és kiegészítő (SFA, HR, CRM, DMS, WMS stb.) rendszerekkel kapcsolatos ÜGYFÉL oldali tanácsadással foglalkozunk.

Fontos mérföldkőhöz érkeztünk

Idén ősszel ugyanakkor két kerek évfordulót ünnepeltünk: cégvezetőnk, tulajdonosunk, Kulcsár Alexandra 25 évvel ezelőtt kezdett el az ERP szakmában dolgozni, valamint sikeresen lezajlott a 125. projektnyitó értekezlete is.

Ennek kapcsán megosztjuk, hogy milyen tapasztalatokkal gazdagodtunk ezen a területen. Minden hosszú távú projektnél fontos az előkészítés. Működő vállalkozásnál a folyamatokat érdemes egy speciális szűrőn keresztül megvizsgálni, úgy is mondhatnánk, hogy egy digitális érettségi felmérést kell végezni.

Mik az ehhez szükséges elemek?

1. Alapfeltétel a tudatos, felkészült, elkötelezett felsővezetés.

2. Tegyük bele a szükséges erőforrásokat a projektbe!

3. A folyamataink legyenek szabályozottak, sztenderdizáltak, ahol szükséges, ott alakítsuk át őket!

4. A törzsadataink előkészítése, kezelése szintén kritikus kérdés.

5. Projektkultúra is fontos, legyünk tisztában azzal, hogy képesek vagyunk-e projekteket lemenedzselni! Vegyünk igénybe külsős szakértőt!

Összegezve, azoknál a cégeknél, ahol a menedzsment a kezdetektől fogva megértette, hogy mi a szerepe, adtak eszközöket a projektcsapatnak és tudtunk velük együtt mozogni, gondolkodni, kommunikálni, ott nagyon jól alakult az együttműködés, egészen elképesztő, szinte hibátlan projekteket raktunk össze.

Ugyanakkor az elmúlt 25 év egyik legnagyobb tapasztalata: hiába minden digitális háttér és előkészítés, ha a folyamatok emberi oldalával nem foglalkozunk. Vagyis „emberarcúan” szükséges digitalizálni, a kollégák érdekeinek figyelembevételével! Sokszor hangoztattuk már, hogy a sikertelen projektek jelentős részénél jelen volt belső ellenállás. Hiszen, amíg elméletben mindenki támogatja a változásokat, gyakorlatban érintettségtől, személyiségtől függően egyesek elkezdhetik fúrni a projektet.